.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش مالک باشگاه ملوان انزلی به خبر بازداشتش
حسین هدایتی: داشتن بدهی طبیعی است
شمال نیوز: به جای اینکه از سرمایه گذاران خصوصی حمایت کنند بیشتر ما را دچار تنش می کنند و هر روز با شایعات مختلف قصد اختلال در برنامه‌های ما را دارند.
حسین هدایتی: داشتن بدهی طبیعی است شمال نیوز: حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین و ملوان انزلی گفت : به جای اینکه از سرمایه گذاران خصوصی حمایت کنند بیشتر ما را دچار تنش می کنند و هر روز با شایعات مختلف قصد اختلال در برنامه‌های ما را دارند.

به گزارش شمال نیوز ، حسین هدایتی پس از انتشار شایعه دستگیری اش به دلیل بدهی به باشگاه خبرنگاران گفت: من به عنوان یک کارخانه‌دار اگر بدهی هم داشته باشم طبیعی است اما مطمئن باشید از آن روزنامه و رسانه‌ای که این شایعه را بوجود آورده‌است شکایت می‌کنم.

وی ادامه داد: به جای اینکه از سرمایه گذاران خصوصی حمایت کنند بیشتر ما را دچار تنش می کنند و هر روز با شایعات مختلف قصد اختلال در برنامه‌های ما را دارند.

وی افزود: بخش خصوصی نیاز به آرامش و امنیت دارد تا بتوانند در ورزش سرمایه گذاری کنند و نباید به چنین شایعاتی ما را دلسرد کنند.

مالک استیل آذین گفت: این شایعات مصادف شد با خرید تیم گهر درود که نمی‌دانم از داخل یا از خارج مطمئنا پیگیری می‌کنم و از کسانی این شایعات را درست کردند شکایت می‌کنم.

وی ادامه داد: 2 روز در بیمارستان بودم و حتی با مظلومی هم در بیمارستان صحبت کردیم و عصر روزگذشته این مربی هم پیش ما بود.

اگر مراجع موافقت کنند دارايي هايم را اعلام مي کنم

هدایتی در خصوص تصاویر چک برگشتی که در مطبوعات چاپ شده بود گفت: بدهی براي کارخانه دار طبيعي است و گاهي از اين مشکلات پيش مي ايد اما اگر من هم به خاک سپرده شوم خانواده من تا 100 سال ديگر هم مي توانند در ورزش خدمت کنند و هزينه هاي تيم هاي من را بپردازند و اگر مراجع موافقت کنند دارايي هايم را اعلام مي کنم تا بدانند بابت اين مبالغ من بازداشت نمي شوم .
وي اضافه کرد: اعلام شده که بانکي به من 180 ميليارد وام داده و هفت ميليارد وثيقه گرفته که اولا آن بانک تخلف کرده و بايد با آن برخورد کنند و اگر بانکي با چنين شرايطي به من وام داده مي توانند آن را رسانه اي کنند.

هدايتي در مورد خريد گهر درود گفت: چندين استان کشور پي گير بازي هاي اين تيم بودند و با پتانسيلي که اين تيم دارد بايد به مردمي که اين تيم را دوست دارند خدمت مي کرديم و مظلومي هم ريسک کرده که هدايت اين تيم را قبول کرده است.

وي ادامه داد: اين که در درود هتل و فرودگاه نيست واقعيتي است که بايد قبول کنيم اما در استان لرستان امکانات براي برگزاري مسابقات ليگ برتر وجود دارد و بايد اين شرايط را مهيا کنيم تا تيم به استان برگردد و هواداران انها براي ديدن بازي تيمشان 500  کيلومتر تا کرج نيايند.

حسین هدایتی سرمایه دار تهرانی متولد سال ۱۳۴۲ تهران است که از دهه ۸۰ به سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش به ویژه فوتبال علاقه‌مند شده است.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمود--- ن 20 مهر 1391
اگر آقای هدایتی کارخانه دار است که سرمایه گذار است و مورد احترام چرا که نان رسان است ودرشگوفائی اقتصاد نقش آفرین است اکر سرمایه دار است وسودی...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.